Като цяло съм съгласен с Йончо и Илия, но за да има "официален" отговор, ще се изкажа и аз.
За всяка задача се стремим да дадем малко примерни тестове и да поощряваме с точки писането на допълнителни тестове от вас и споделянето им с останалите. Илия доста добре е обяснил причините за това. Вече ще се стараем навреме да пускаме и нашите тестове и решение, след като срока за предаване на задачата е изтекъл. В повечето случаи не тестваме "специфични случаи на езика", а специфични неща според условието на задачата.
Идеята ти за отделно домашно, в което вие да пишете тестове на наш бъгав код ми харесва. Не съм сигурен колко лесно може да се постигне с evans, но си струва опита. При всички положения, няма как да е този семестър.
Задачите не се предават с git commit, защото за разлика от тестовете, съвсем не поощряваме споделянето на решения преди крайния срок, даже обичаме да го наказваме... Също така:
- не всички хора знаят git още на първата задача
- не може да задължим хората да имат private git repos, защото в много случаи струват пари
- интеграцията evans да може сигурно да прочете нещо от най-разнообразни private repos в различни системи е доста сложна
Коденето "на живо" е спорна тема - едни хора го харесват, други не им допада. Лично за мен някаква форма на колективно мислене и последователно подобряване на решението на даден прост проблем е доста ефективна форма на обучение, но не всички са съгласни. При всички положения, всяка такава "лекция" има риска да не се получи много добре, поради ред проблеми. Моля да ни извините, ако чувствате, че сме ви загубили времето на някоя от тези лекции. В бъдеще, опитайте се да повдигнете подобни притеснения по време на самата лекция - смея да твърдя, че сме относително гъвкави и слушаме вашето мнение :)
Относно програма на курса: почти невъзможно е да направим програма месеци или седмици по-рано и да се придържаме към нея на 100%. Всеки от нас си има достатъчно лични и служебни ангажименти, които често са по-важни от доброволческото водене на курс във ФМИ и които не можем да планираме седмици напред. Още преди началото направихме доста подробен план какво и в какъв ред ще преподаваме, но това не означава, че дата по дата знаем каква лекция ще водим.
Записването на лекциите и/или stream-ването им е нещо доста хубаво, но е свързано с огромни допълнителни усилия, за които просто нямаме време.