2d арена игра
Основни функционалности:
- multiplayer
- ботове с различна “интелигентност”
- save-ве за multi и single
- възможност(то това си е основната идея) за динамично генериране на карта(по време на игра) - демек ще има зона на стабилност около всеки играч/бот
- разнообразни настройки преди започване на нова игра(примерно условие за победа, колко бързо тече играта, позволени и забранени скилове, вл и изкл на динамичноста, големина на аурата на статичност и други тем подобни)
- разнообразно развитие на героите - било то дали ще има типичната класова система или това ще е динамичен процес с избираеми начални атрибути и способности
- меню
Основни функционалности ама под въпрос:
- анимация
Бонус функционалности(незадължителни, демек вероятно никога няма да се стигне до тях ;Д):
- нещо като singleplayer кампания
- ingame craft система за item-и
- map editor - леко излишен, при условие, че картите ще се генерират постоянно
- лесен начин за добавяне на нови ефекти, същества и др.
- GUI за “разнообразните настройки”
- някакъв вид автоматична еволюция
- някакъв вид дълготрайно запаметяване на развитието на даден герой, който да може да се използва в различни игри, rpg style, или поне в singleplayer mode
Не знам от каква основа ще започна… допада ми възможността да използвам opengl-a за Go, това би означавало, че ще си направя някаква билиотека за мое собствено улеснение, която ще си спада към проекта, разбира се. Може и да използвам някаква готова библиотека, но не смятам, че има значение, защото във всички случаи ми се струва, че има достатъчно работа по така зададения проект. Преглеждал съм 1,2 библиотеки наскоро и забелязах, че липсват каквито и да било туториали и свястна документация за това кое как работи, така че ако ползвам нещо готово може за общото благо да ги допълня в този апект.