[Проект] Stress tester

  1. Какви request-и? По някакъв начин ще се описва в конфизи? Или ще е само за един протокол (да кажем HTTP)?

    Дай малко повече обяснение какво значи "ще успее ли да ги обработи". Необработен ли е такъв, който се е забавил 15 минути? Ще тестваш ли сървъри, чийто задачи не са request-response (като тези компютърните игри)?

    Какъв ще е резултата, който ти показва теста? "Работи" и "Не работи"?

    Общо взето - обясни повече. Ако те разбирам правилно и идеята ти е да направиш нещо, което прави Х http заявки и казва колко време са отнели - не съм съгласен. Това се пише за един час и няма голяма полза от него.

  2. Идеята ми беше типа на заявките и съдържанието им да бъдат прочитани от някъде (най-вероятно от някакъв предварително зададен файл).
    Ще се генерира min/max/avg статистика на времето за определено натоварване (брой request-и).
    Request-ите могат и да не бъдат еднакви за даден тест, а да се избират на рандом измежду дадени (примерно).
    Типа на request-ите е http.
    Ще има по зададени min/max/avg времена да се определи максималния брой request-и.
    Ако смятате, че това не е достатъчно ще измисля нещо друго не е проблем.
    Имах идея и SOCKS proxy server, но видях, че има такъв вече в github (не че това го няма де).
    Ако SOCKS proxy server е ок като тема бих го предпочел пред това.
    Ако не ще мисля още :)

  3. Аз съм ок да направиш нещо подобно на https://github.com/wg/wrk, но това означава, че трябва да имаш някакъв вариант на scripting в stress tester-а, иначе наистина е относително лесна задача. В горния проект ползват lua, не знам какво е качеството на lua интеграцията в go, може и да е ок. Ето какво успях да намеря:

    Като гледам има доста написани на Go SOCKS proxies:

  4. С нищо най-вероятно :). Ок ще гледам да направя стрес тестъра, като вкарам някакъв по-интерактивен елемент, като ще видя какво са направили в проектите, които постнахте. Ако това е ок ще гледам да го направя. Ако смятате, че не е достатъчно съм отворен за идеи :)

Трябва да сте влезли в системата, за да може да отговаряте на теми.